Klantenservice
Waarover heb je een vraag?
Bestellen en bezorgen
Zodra je betaling is bevestigd, ontvang je op het e-mail adres dat je tijdens de betaling hebt opgegeven een mail met je persoonlijke download link.
Je persoonlijke download link is tot 7 dagen na je aankoop geldig.
In sommige gevallen komt de e-mail met je persoonlijke download link in je spam, socials of promoties folder. Dus kijk even in deze folders of je een e-mail van dipdapdop.nl hebt ontvangen.
Is de e-mail niet in een andere folder terecht gekomen? Dan kan het zijn dat je betaling nog niet is verwerkt. Afhankelijk van je betaalmethode kan het even duren voor we je betaling kunnen bevestigen. Kijk later nog een keer.
Is je betaling aan Dip dap dop wel afgeschreven, maar heb je (nog steeds) geen persoonlijke download link ontvangen? He, wat vervelend! Neem contact op met de klantenservice en we zullen ons uiterste best doen om je verder te helpen.
De mogelijkheid je bestelling te annuleren hangt af van het type product en de daaraan gerelateerde leveringstermijn en methode.
Digitale downloads
Omdat digitale downloads direct na de betalingsbevestiging per email door middel van een persoonlijke download link geleverd worden is het helaas niet mogelijk digitale producten te annuleren.
Ruilen en retourneren
Omdat digitale downloads direct geleverd worden en vanwege het karakter van het artikel, een digitaal item kan je niet terugbrengen, is het niet mogelijk een digitale print te ruilen of te retourneren.
Betalen
Bij Dip dap dop kan je onder andere met Mastercard en iDeal betalen.
Waarschijnlijk kan je creditcard maatschappij je hier het best mee verder helpen. Waarschijnlijk gaat er iets mis aan de kant van je creditcard maatschappij. Neem contact met ze op en overleg wat er misgaat.
De oorzaak van het probleem niet gevonden? Dan gaat er iets bij ons mis. Neem contact op met de klantenservice en wij proberen je zo goed mogelijk verder te helpen.